Camp NaNo dag 1

IMG_20140401_141203Har hittills fått ihop 301 ord.
Om en väldigt bitter före detta jägare som inte tycker om den moderna världen. Jättetrevligt. Tänkte köra på en antologiliknande grej den här gången. Tänker skriva ungefär 1000 ord per story och använda mej av bilder som inspiration. Det kan bli vad som helst. Hoppas det blir nåt som jag inte fattar själv vad det är förrän senare.
Var till komvux tidigare idag på mattelektion.
Blä. Vill verkligen vara klar med komvux och allt vad som har att göra med gymnasiebetyg att göra och gå vidare. Jag vill börja på högskolan och få den utbildning jag vill ha.IMG_20140401_164416
Har även köpt cykeldäck till en kompis cykel och en 6mm hästskopiercing till mej själv. Håller på och töjer ena örat till 10mm, men den vill inte riktigt så tänkte köra på tyngdtöjning istället. Hoppas det går bättre än det gjort med mina tapers. Töjde det högra örat till 4mm utan att egentligen ha tänkt töja det. Nu har jag en 10mm plugg i det hålet och försöker fixa till 10mm i det andra. Det ska gå!
Nu ska jag försöka fixa 700 ord till sen är jag klar för idag.
Woooo!
95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)