Camp NaNo är tillbaka

Ja, Camp NaNo börjar igen i april. Om några dagar med andra ord.
Vet inte vad det blir för typ av story den här gången. Redigering av en redan existerande story eller börja på en ny. Just nu lutar det åt att leta inspiration i bilder och korta prompts till korta storys, med andra ord nån typ av antologi eller nåt sånt.

På tal om nåt helt annat har jag haft utställning i en glasmonter på Ica med min konst hela mars månad. Nu när april snart är här har jag anmält mej till Vårsalongen som kommer hållas på Himmelsberga Konstmuseum. Hoppas juryn tycker om mina bidrag! Har en blogg för min konst om det är nån som är intresserad av att titta på den: http://vargenj.blogspot.se/

Gå på komvux också, det där därför det varit en ganska stor bloggtorka sen november förra året. Ber om ursäkt för det. Kommer förhoppningsvis uppdatera lite oftare när Camp NaNo drar igång!

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)