Böcker och stickning!

Nu är det ett tag sedan jag skrev här (igen).Det blev en inofficiell paus efter Camp NaNo. Behövde vila batterierna samt slåss med diverse läkare som inte kunde komma på vad som var fel med min svullna ljumske. Vid tredje besöker på vårdcentralen fick jag en läkare som visste nästan direkt vad jag led av. Tydligen har jag min ischias i kläm mellan första och andra ländryggskotan därför har jag ont och är svullen i ljumsken. Läkarens ordination var “vila, vila och vila samt ta piller”. Hon sade dessutom att jag var för ung för att “ha en gammal kvinnas krämpor”. Jag är officiellt en tant på 23 år!
Sist jag skrev, pratade jag om sjalen jag höll på med. Den har nu fått ett nytt hem hos Ing-Marie (ni hittar inlägget med sjalen här). Jag blev ganska nöjd med den. Den var rolig att sticka. Jag rekommenderar att ni letar upp Kvothe-mönstret på ravelry.com!
Jag borde egentligen skriva på sista uppgiften i Historia-kursen jag går på Komvux, men jag varken orkar eller vill göra det. Istället ska jag ta och skriva några inlägg om böcker jag köpt som jag sedan ska lägga i kön. Låt oss hoppas att det går vägen!
95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)