Camp NaNo är över

Ja, Camp NaNo är över för denna gången.
Nästa omgång är i juli, vilket är synd tycker jag. Fast jag får ju en chans att öka på ordmålet för min story innan dess. Trots att jag “hastigt och plötsligt” fick inspiration till en annan story återgick jag till “Fanorias skogar” ganska fort. Det blir att sätta sig ner och banka ut fler ord + skriva ner hur många ord jag hade innan jag började skriva samt hur många jag har efter jag slutat skriva. Hm… Det låter som en bra idé.
Nu tänker jag prata stickning, för den är relaterad till böcker!
Tack vare ett tips hittade jag denna sjalen på ravelry.com: http://www.ravelry.com/patterns/library/kvothe
Mönstret är döpt efter Kvothe i Patrick Rothfuss böcker. Jag började på sjalen ikväll 1/5 2013. Det går fort framåt för jag vill inte släppa den. Jag älskar när mönster har namn efter böcker och karaktärer ♥
Så här långt har jag kommit samt en liten detaljbild:
                 DSC_0085      DSC_0086
Nej, nu ska jag försöka slita mej från stickningen och skriva lite (givetvis kommer den ligga bredvid, det går ju inte att släppa stickningen bara så där).
Vi ses!
95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)