Dumheter

IMG_20150316_081538 Jag har hittat på dumheter. Eller… tja, “dumheter” snarare. Istället för att skriva har jag byggt ihop två slutna ekosystem. Ett med en ampellilja och rävsvans och ett annat med nån form av fetblad i. Sjukt nöjd med dom, men nu återstår väntan på att få se om dom trivs, om det är tillräckligt med vatten som avdunstar m.m. Otålig som man är så vill man ha det fixat nu haha.IMG_20150316_082245

Som syns på bilden ovan stoppade jag i en leksaksvarg. Ett måste tyckte jag, annars blir det för tråkigt med bara växter. Fetbladet (eller succulenten, jag kommer inte ihåg SKÄMS PÅ MEJ) står ensam i sin burk. Funderar på att stoppa i nåt där med, men det får vänta. Jag vill se om den trivs först.

En annan dumhet jag hittat på istället för att skriva var… en tatuering. Gjorde den på Black Diamond Tattoo i Kalmar. Anki, som tatuerade, var helt enkelt fantastisk. Tatueringen blev bättre än jag trodde att den skulle bli. Den är visserligen inte helt fäIMG_20150315_120641rdigläkt än, men lik förbannat är den jävligt snygg.
Jag är kär i den. Punkt.

På skrivandefronten intet nytt. Inget har blivit skrivet, däremot har jag lyckats göra en karta över en “hitte på”-plats. Ska spinna vidare på den, se om en story hoppar upp och kräver att jag skriver om den.

Förresten så startar Camp NaNoWriMo i april. Jag kanske får nåt skrivet då. Nu måste jag planera inför det. NaNo brukar alltid få mej att skriva mer. Emellan NaNo-sessionerna brukar det mest bli redigering.

Nej, nu är det dags att jag gör nåt skrivandet. Vi ses!

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)