Länge sedan nu

Ja, jag har ju den här ovanan att sluta skriva här när NaNoWriMo är över, men finns inte orken så finns den inte. Aja, I'm back now.

Jag studerar fortfarande arkeologi på Linné, nu är det dock fortsättningskursen som kommer ta upp min tid. Ska på något sätt lyckas få csnbidrag,  misstänker dock att som kommer krångla. Inget kommer väl någonsin sluta krångla när det gäller myndigheter, eller hur? Aja, det fixar sej.

Har knappt skrivit nåt sen november, med undantag för hemtentor då. Kommer inte ihåg om jag skrev det, men "Över en fika" sålde slut så förlaget fick trycka en ny uppsättning. Så fortsätt köpa den, gott folk!

Som ni kanske märker så skriver jag inte från min sedvanliga plats vid datorn. Vi har nämligen inget internet kvar (köp inget mobilt internet om ni inte måste) så jag är tvungen att skriva från surfplattan.  Den har iallafall lite internet kvar. Så om några ord blir konstiga så har surfplattan ändrat om. Autocorrect...

I och med att jag sitter vid surfplattan så kommer den sedvanliga signaturen inte med heller. Den här månaden för väldigt gärna gå liiiiite fortare så jag kan blogga som vanligt igen.

Så, ses snart! (hoppas jag)

Vargen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)