Boklista 2015 & Goodreads

Trots att jag köpte böcker för mer pengar än jag hade tänkt köpa för under bokrean så vill jag ha fler böcker. Mest är det Goodreads fel. Det finns så många bra böcker, men både tid och plats (och pengar) räcker snart inte till.
Några (well…) böcker som jag bara måste ha är:
  • The Slow Regard of Silent Things av Patrick Rothfuss
That’s it typ. Den ligger på min “most wanted”-lista just nu i väntan på att den tredje och sista boken i The King Killer Chronicles kommer ut. Vill speciellt ha boken i liknande omslag som dom andra två jag har. Annars ser det inte “rätt” ut.
Måste fixa en lista på böcker jag äger på Goodreads utifall att det skulle börja brinna och mina böcker brinner upp eller blir stulna (HEMSKA tankar).
Nej, nu slutar vi med dessa hemska tankar och fixar en lista istället. Vi ses!
95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)