Release-fika med “Över en fika”

Pratade idag med bibliotekarien på Mörbylånga bibliotek om fikat och vad som ska skrivas på affischerna som hon skickar ut inom kommunen inför signeringen. Vi kom överens om det hon redan hade skrivit + lite info om fika med mera. Gratis fika lockar väl, hoppas jag?

Oh, på tal om något helt annat. Hemtentan blev godkänd! Nu ska jag “bara” göra en till hemtenta + grupparbete för den här delkursen. OCH skriva på min NaNoWriMo-story. Måste göra det. Har lite ord kvar att skriva, typ hela dagskvoten. Oh boy…

Tänkte bara påminna om att releasen + signeringen finns som event på facebook. Passa på att tacka ja och kom på nån av releaserna!

Bokreleasen den 12 november kl. 16.30 hittar ni här: https://www.facebook.com/events/660751110705514/

Och releasen den 14 november kl. 14.00 hittar ni här: https://www.facebook.com/events/350814648434218/

Vill bara påpeka att releasen den 14 november sker om det finns böcker kvar. Så passa på att gå på den första!

Nu ska jag skriva på min NaNo-story. Vi ses!

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)