Trött trött trött…

Så jävla trött senaste tiden. Skyller på hösten Mörkt när jag vaknar, mörkt när jag lägger mej. Gutt visserligen, men skulle vilja kunna ta mej upp när klockan ringer…

Gissa vad?
Tid och plats för signering har nu bestämts! Den 12 november klockan 16:30 på Mörbylånga Bibliotek sker den första signeringen i samband med bokcafét som kommer hållas vid 17:00. Kom gärna förbi! Sen kommer en till signering ske den 14 november klockan 14:00 på Kullzénska caféet i Kalmar.

Kom förbi och få ett signerat exemplar av “Över en fika”!

Iiiiiiiiiiiih!

Hoppas jag har tillräcklig med böcker dock. På en av mina pessimistiska dagar beställde jag 20 böcker, dels pga att jag inte trodde på att det ska komma folk som vill ha ett ex och dels pga ekonomin. Fattig student tjoho!

Men vet ni vad? Dom som vill ha ett signerat ex kan skriva upp sig på en lista som jag kommer ha med mig vid båda signeringstillfällena.

Nu är det bara att vänta på att releasedatumet ska komma. Den 25 oktober i Sollentuna kommer releasen äga rum. Ariton förlag kommer vara där med några av författarna. Jag kommer inte kunna vara där, pga tidigare nämnda dåliga ekonomi. Dom som är där kommer att signera så många exemplar dom kan. Så åk dit vet jag!

Nu ska denna varg sätta sig i sin stol och se på tv (fast han egentligen borde göra läxor). Och undra över när NaNoWriMo tänker börja. Otålig? Vem? Jag? Nääää.

Vi ses!

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)