2014-09-14

Ja, nu är det ett tag sen jag skrev. I know, I know.
Det finns några bra (tja, bra och bra) anledningar.
  1. Mosters dödsfall
  2. Universitetsstudier
  3. Krångel med csn
Den första är nog den största anledningen till att jag inte skrivit här. Nummer två är minst lika stor. I början på september började jag på Linnéuniversitetet. Hittills har det varit intressant, dock har distansstudierna gått käpp rätt åt helvete. Distans suger. Varför lär jag mig aldrig? Nti sög, så varför skulle det gå bättre på universitetsnivå? Blurk. Och csn… Suck.
Aja, nu har jag klagat färdigt. Eller vänta…
Se för fan till att sd inte får större inflytande idag för helvete! Och byt regering. KOM IGEN, SVENSKA FOLKET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)