Sista scenerna och Camp NaNo

Det känns som om jag har hittat dom sista scenerna i min story.
Börjar verkligen se slutet på den här boken och början på nästa. Jag älskar det! Samtidigt som det gör ont att ta farväl av en del karaktärer. My babies!

Jag är i stort sett klar med komvux dessutom. F-ing finally. Så trött på gymnasiekurser. Jag vill vidare till nästa nivå. Så fort jag får mina betyg ska jag skicka in dom till antagning.se och anmäla mej till högskolekurser. Ja, jag vet att det är sent men jag kan lika gärna prova och se om jag blir antagen ifall nån hoppar av.

Nästa omgång av Camp NaNo drar igång i juli.
Frågan är om jag ska fortsätta med min nuvarande story då eller börja på en ny. Som det är just nu vill jag fortsätta med min nuvarande, fast jag kan komma att behöva börja på en ny eller redigera en av dom gamla nano-storys från tidigare omgångar. Det här tål att tänkas på…

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)