Camp NaNo dag 12

Nu när dag tolv av Camp NaNo har börjat kan jag äntligen använda min dator igen.
Fick lämna in den i början på juli p.g.a. strul med inloggningen på själva datorn. Förhoppningsvis funkar den nu och ett bra tag fram över.

I skrivande stund sitter jag och katterna ute på altanen, jag har fått ihop nästan 18.000 ord på min story och det är bara dag 12. Jag känner mej ganska nöjd!

Och ja, jag vet att jag inte uppdaterat sedan i juni. Det brukar bli så här under sommarmånaderna. Alldeles för varmt både inne och ute. Då vill jag inte sitta med datorn i knät och knåpa ihop något. Oftast brukar jag skriva på kvällarna och då på min story. Alla tankar på bloggen har varit lite bortblåsta. Jag bor ju på Öland, solens och (framför allt) vindarnas ö. Haha.

Jag uppdaterar senare om mitt word count och annat smått. Vi ses!

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)