Väntar otåligt

Jag väntar otåligt på att få mina nya glasögon.
Dom behövs verkligen, då mina gamla har gåt ifrån mej (a.k.a. mitt synfel har blivit liiiiite sämre än tidigare). Enligt Lensway, som jag beställde två par från, skulle dom kommit 2:a februari (med andra ord en lördag). Jag får istället hoppas på att dom kommer på måndag eller under veckan. Är väl mest otålig, men vem skulle inte vara det när man ÄNTLIGEN hittat glasögon man vill ha istället för att vara tvungen att köpa glasögon för man måste?

Blev helt kär i dessa två:
http://www.lensway.se/LT1026-Green-frame-625
http://www.lensway.se/MX284-frame-882

Kan inte låta bli att tänka på den “fina” solbrännan jag kommer få av det första paret. För att inte tala om brännan jag får när jag haft på mej det andra paret. Tänk er mej med en solbränna där det står “Miss Sixty” i tinningen, haha.

Är verkligen otålig. Åh, dimp ner i postlådan nån gång!

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)