Bokuppdatering

Igår fick jag hem tre efterlängtade böcker!
Beställde dom från Bokus.com den 18/10 och fick dom igår den 23/10. Det gick ganska fort ändå.
Mönstersticka i färg av Susan Anderson-Freed är helt underbar. Har redan fått en beställning av mamma på en mössa med gripar. Ska “bara” bli klar med en julklapp först. Det är bara monteringen kvar sedan är den klar och jag kan börja på den sen.
Spook’s: The Spook’s Blood av Joseph Delaney i specialutgåva. Herregud vad fin den är ♥
Och till sist den sista delen i Ranger’s Apprentice: The Royal Ranger av John Flanagan. Jag vill inte ens tänka på att det är sista boken i serien. Jag vägrar. Will, Halt, Horace, Gilan. Alla karaktärer är så levande att serien bara inte kan ta slut. Harry Potter känslorna kommer tillbaka upp till ytan. Mitt hjärta, be still. Att böcker kan väcka såna känslor.
Och det är fortfarande oktober….
95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)