Många saker på gång

Camp-NaNoWriMo-2013-Lantern-Vertical-BannerI alla fall i huvudet. Många stories slåss om att få bli skrivna. Det enda jag kan göra är att skissa upp dom på min whiteboard och sen skriva ner dom i mitt arbetsblock. Allt detta på grund av Camp NaNo ojoj.

Har tänkt att göra en “mash up”. Det blir, antagligen, några kortare och längre noveller skrivna under aprils Camp. Just nu finns det fyra noveller nerskrivna i arbetsboken, två korta och två längre. Selma gör ett gästspel i en av dom korta novellerna. Jag vet inte hur det gick till, men man får tacka och bocka när en författare vill “visa upp sig”.

Jag kommer inte ihåg om jag har sagt det, men min blogg har fått en sida på facebook. Här hittar ni den.

Nu blir det varmt bad, en god bok och sen fortsätter skissandet på fler stories. Cheers!

95D03775724D5D3F84C77FF3BFA11F93

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)