Uppdatering

Jag är ju jättebra på att uppdatera här *inte*

Vad har jag hittat på sedan sist?
Tja, jag har börjat om på min story från NaNoWriMo 2011 (se här). Har än så länge “bara” tryckt ur mej ett par tusen ord, men storyn har tagit en helt annan vändning. Den blir mer som jag vill ha den. Har skaffat betaläsare som kan hjälpa mig ta ut dem bästa bitarna ur förra manuset. Hoppas den blir som jag vill nu. Det finns så många historier om de karaktärerna i den boken. De skriker åt mig att berätta om dem. Härligt!

Jag har börjat på KomVux.
Behöver läsa upp mina betyg om jag ska kunna läsa på högskolan. Allt har gått smärtfritt, om man bortser från CSN som i sista minut ska hitta på dumheter. Måste visa upp att jag har gjort 10 poäng innan den 3 Oktober. Fantastiskt med tanken på att det är den 24 September i skrivande stund.

Tja, det var lite vad som har hänt i mitt liv och i skrivandet för stunden. Nu tänker jag sätta mig med nya numret av Tidningen Skriva och bara njuta.

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)