Augusti är här igen

Ja, augusti är här och jag har fortfarande inte klarat av Camp NaNoWriMo. Det beror mest på att jag inte har orkat.
Studierna har krånglat hit och dit, och mitt humör har svängt upp och ner på grund av det. Men skriva har jag hunnit gjort. Kom upp i ca 25.000 ord innan jag tappade orken. Frukta icke, orden finns kvar och maler på i huvudet på mig. Dem ska nog komma i pränt nån gång. Siktar på att vara med i novembers omgång av NaNoWriMo. Hoppas mer ord vill gå i pränt då!
Som ni ser har jag ändrat lite på bloggen. Jag hoppas det ska få mej att vilja uppdatera lite oftare än varannan månad.
Har läst ytterst få böcker i sommar.
Jag har läst ut en av John Flanagans böcker i Ranger’s Apprentice serien (Spejarens lärling). Dem går inte att lägga ifrån sej!IMG_8525
På tal om nåt annat.
Vi har fått tillökning i form av en liten uslig katt vid namn Stephen. Liten, smal och sjuk var han när han kom till oss utan att vi visste det. Full magen i mask, “hyresgäster” i öronen (öronskabb), men med ett otroligt go från start. Vad annat kan få en att fortsätta gå när man är nere och inte orkar? Lilla skitkatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar eller två vore roligt att få :)
(anonyma kommentarer besvaras inte)